Samosprávy, obce, města Podnikatelé a firmy

Archiv vybraných akcí

Hledat obec

Rozhraní pro partnery

Držitel certifikace ISO

Certifikát ISO

^

Ctíme

100 let Československé republiky

Pomáháme

Husův rodný dům

600 let Husovy oslavy 2015

ČMELÁČEK z.s.

19. ledna 2023 - XVIII. Setkání starostů a místostarostů Jihočeského kraje

     Místo konání: TÁBORHOTEL PALCÁT****, ul. 9. května 2471/2 PREZENTACE MÍSTA: ZDE MAPA: ZDE
     Cílová skupina: starostka, starosta, místostarostka, místostarosta, radní.



Aktuální témata v programu setkání:

  • Program krajského setkání jsme maximálně přizpůsobili Vašim potřebám, hovořit proto budeme především o investicích, hospodaření, veřejných financích a budoucnosti české ekonomiky. Řečníci Vám předají své bohaté zkušenosti a velký prostor bude věnován i diskuzi. Samozřejmě však nesmí chybět ani náměty spojené s problematikou výkonu funkce.
  • Hlavní témata letošního ročníku jsou stanovena současnými hrozbami v energetice a financích (inflace). Diskutovat budou zástupci vybraných ministerstev a odborníci z řad veřejnosti. Důraz je taktéž kladen na sdílení zkušeností, rad a doporučení pro výkon volených funkcí.

Zaměření: 

  1. Využití ekonomického potenciálu obce do nového volebního období, financování rozvoje obce v krizových dobách
  2. Přehled vývoje a výhledu ekonomiky obcí, aktuality s dopadem na obce
  3. Ukázky z praxe zdravého hospodaření obcí a měst
  4. Zadávání veřejných zakázek v energetické krizi, specifika veřejných zakázek na dodávky energií, výjimky ze zákona, možnost změny smluv
  5. Energetická soběstačnost v rámci zadávání veřejných zakázek na stavební práce
  6. Opatření pro snížení cen energie na evropské a národní úrovni
  7. Obnovitelné zdroje a fotovoltaika
  8. Orgány obce a jejich kompetence, nakládání s majetkem obce
  9. Zákonné povinnosti volených představitelů obcí, jednání zastupitelstva, péče řádného hospodáře, střet zájmů v každodenní praxi představitelů obcí
  10. Zasedání zastupitelstva obce a rady obce včetně tvorby jednacích řádů

V současné době nadále jednáme se zástupci vlády a odbornou veřejností s ohledem na aktuální ekonomickou, energetickou a válečnou krizi ohledně odborného vystoupení na krajském setkání. Z těchto důvodů se finální podoba programu může mírně lišit. Děkujeme za pochopení.

PREZENCE ÚČASTNÍKŮ OD 8:30 HODIN - PREZENCE PARTNERŮ OD 8:00 HODIN

ZAHÁJENÍ:
9:00Zahájení setkání, představení programu, poděkování čestným hostům a partnerům
VYUŽITÍ EKONOMICKÉHO POTENCIÁLU OBCE DO NOVÉHO VOLEBNÍHO OBDOBÍ – UKÁZKY TOHO CO FUNGUJE. PŘEHLED VÝVOJE A  VÝHLEDU EKONOMIKY OBCÍ, AKTUALITY S DOPADEM NA OBCE. 

9:15Zdravé hospodaření obcí a měst – co funguje v praxi
 Vývoj ekonomiky, rozpočet a výhled obcí – základní přehled pro volené zástupce
 Doporučení nejen nově zvoleným starostům
 Aktuální otázky k hospodaření obcí a měst
 Ing. Luděk Tesař, ekonom, odborník na veřejné rozpočty, hospodaření a financování územních samospráv
 Ing. Miroslav Matej, Ph.D., ředitel odboru financování územních rozpočtů Ministerstva financí
10:00Diskuze k tématu
10:15Krátké ústní prezentace hlavních partnerů krajských setkání.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
10:3030 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.

ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V ENERGETICKÉ KRIZI. OBNOVITELNÉ ZDROJE ENERGIE, FOTOVOLTAIKA.

11:00Specifika veřejných zakázek na dodávky energií
 Možnost změny smluv na dodávky energií v případě změny dodavatele nebo v případě změny podmínek na trhu s energiemi
 Mgr. Petr Prášek, advokát, odborník na veřejné zakázky, smlouvu o dílo a řešení sporů investora se stavitelem
11:30Diskuze k tématu
11:45Fotovoltaika a obnovitelné zdroje energie
 Odborné rady, příklady z praxe, detaily řešení problematiky fotovoltaiky, dotace atd.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
12:0045 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.
POSTAVENÍ STAROSTY A ZASTUPITELE OBCE. ZÁKONNÉ POVINNOSTI, STŘET ZÁJMŮ, PÉČE ŘÁDNÉHO HOSPODÁŘE.

12:45Orgány obce a jejich kompetence, nakládání s majetkem obcí a měst
 Mgr. Gregor Dušička, DiS., vedoucí oddělení dozoru odbor veřejné správy, dozoru a kontroly Ministerstva vnitra ČR
13:15Diskuze k tématu.
13:30Zákonné povinnosti představitelů obcí, aktuální judikatura a praxe
 Péče řádného hospodáře v každodenní praxi představitelů obcí a měst
 JUDr. PhDr. Petr Kolář, Ph.D., právník, vysokoškolský pedagog a starosta města Veselí nad Moravou
14:30Diskuze k tématu
14:45ZÁVĚREČNÉ SLOVO POŘADATELE A LOSOVÁNÍ O CENY PARTNERŮ SETKÁNÍ A SPOLEČNOSTI REGIONSERVIS
15:00UKONČENÍ KRAJSKÉHO SETKÁNÍ
 Po celý den podáváme účastníkům kvalitní občerstvení.
  
  

 CENA: 1.750,- KČ NA OSOBU (plnění je osvobozeno od DPH).

PŘIHLÁSIT SE: KLIKNĚTE ZDE...

Upozornění: Cena platí bez DPH, plnění je podle zákona o dani z přidané hodnoty osvobozené. Registrace potvrzujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení, v případě že se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na tel.: 240 200 272, GSM: 724 931 593, e-mail: podatelna@regionservis.cz

INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY:
Regionservis si vyhrazuje právo na změnu místa nebo termínu akce v případě zásahu vyšší moci. K prezenci se, prosíme, dostavte včas, děkujeme. Bez řádné registrace předem Vám nemůžeme z kapacitních důvodů zaručit účast na akci, děkujeme Vám za pochopení. Úhradu registračního poplatku prosíme, provádějte předem převodem na náš účet (na základě zálohové faktury nebo daňového dokladu). Platby na místě hotově z časových důvodů nepřijímáme. Podrobné smluvní podmínky jsou k dispozici na našich internetových stránkách.

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK PRO OBCE A MĚSTA JE PO VYČERPÁNÍ MAXIMÁLNÍ KAPACITY 100 MÍST.


Všechna práva vyhrazena © 2004 - 2011 Regionservis spol. s r.o.
® Název Regionservis a logo Regionservis jsou registrované ochranné známky.
Pro společnost Regionservis s.r.o. portál spravuje NerWare