Samosprávy, obce, města Podnikatelé a firmy

Kalendář akcí

Hledat obec

E-mailový zpravodaj

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a budete vždy jako první informováni o připravovaných novinkách.
Pro případ odhlášení klikněte zde.

Držitel certifikace ISO

Certifikát ISO

^

Ctíme

100 let Československé republiky

Pomáháme

Husův rodný dům

600 let Husovy oslavy 2015

ČMELÁČEK z.s.

19. září 2019 - XV. SETKÁNÍ STAROSTŮ A MÍSTOSTAROSTŮ PLZEŇSKÉHO KRAJE

DatumMístoVar. symbolPřihláška
19.09.2019 Plzeň 9, Malesický Dvůr209 Přihláška na akci »

  Místo konání: MĚSTSKÝ OBVOD PLZEŇ 9, MALESICKÝ DVŮR, Malesická náves 228/1  MÍSTO KONÁNÍ: klikněte..., MAPA: klikněte...
  Cílová skupina: starostka, starosta, místostarostka, místostarosta, radní.

 

Aktualní témata v programu setkání:

  • rekodifikace stavebního práva a příprava nového stavebního zákona,
  • rozpočet obcí a měst na rok 2020

Zaměření: 

  1. Pravidla činnosti výborů a komisí obcí a měst,
  2. Příprava rozpočtu obcí a měst na rok 2020, daňové příjmy a přehled hospodaření,
  3. Financování investic a ekonomický výhled na rok 2020,
  4. Hospodaření s majetkem, pozemky a stavby v praxi obcí a měst,
  5. Péče řádného hospodáře v každodenní praxí představitelů obcí a měst,
  6. Zákonné povinnosti představitelů obcí a měst - občanskoprávní a trestně právní odpovědnost,
  7. Nový stavební zákon - stavební právo a stavební zákon v praxi obcí a měst a chystané změny (nový zákon),
  8. Investiční výstavba infrastruktury obcí a měst v praxi.

PREZENCE ÚČASTNÍKŮ OD 8:30 HODIN - PREZENCE PARTNERŮ OD 8:00 HODIN

ZAHÁJENÍ:
9:00Zahájení setkání, představení programu, poděkování čestným hostům a partnerům
9:10Přivítání účastníků a hostů starostou hostitelské obce
 Bc. Aleš Tolar, starosta městského obvodu Plzeň 9 - Malesice
PRAVIDLA ČINNOSTI VÝBORŮ A KOMISÍ OBCÍ A MĚST, ZÁKONNÉ POVINNOSTI A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU ZPŮSOBENOU PŘEDSTAVITELI OBCE
9:15Pravidla činnosti výborů a komisí obcí a měst
 Mgr. Petra Gajdošová, zástupce Odboru veřejné správy, dozoru a kontroly MVČR
9:35Diskuze k tématu.
9:45Zákonné povinnosti představitelů obcí a měst při správě obecního majetku
 Péče řádného hospodáře a odpovědnost občanskoprávní a trestněprávní
 JUDr. PhDr. Petr Kolář, Ph.D., právník, vysokoškolský pedagog a starosta města Veselí nad Moravou
10:30Diskuze k tématu.
10:45Krátké ústní prezentace hlavních partnerů krajských setkání k tématu financí a komunální techniky.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
11:0030 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.
PŘÍPRAVA ROZPOČTU NA ROK 2020, FINANCOVÁNÍ OBCÍ A MĚST - VÝHLED VÝVOJE SDÍLENÝCH DANÍ, FINANCOVÁNÍ INVESTIC OBCÍ A MĚST A INVESTIČNÍ PLÁNOVÁNÍ
11:30Hospodaření a financování obcí a měst - aktuální vývoj a výhled - přehled aktualit ze světa financí
 Ing. Karla Rucká, vedoucí oddělení souhrnné vztahy územních rozpočtů a správa programu kapitoly VPS, odbor
financování územních rozpočtů a programové financování, MF ČR
12:00Příprava rozpočtu na rok 2020, rozpočtový výhled a doporučení
 Ing. Luděk Tesař, ekonom, odborník na veřejné rozpočty, hospodaření a financování územních samospráv
12:30Diskuze k tématu.
12:45Krátké ústní prezentace hlavních partnerů krajského setkání.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
13:0030 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.
NOVÝ STAVEBNÍ ZÁKON A INVESTIČNÍ VÝSTAVBA V PRAXI OBCÍ A MĚST
13:30Představení věcného záměru nového stavebního zákona a jeho dopad na rozhodování orgánů obcí a měst
 Mgr. Josef Hlavička, advokát, odborník na nemovitostní a stavební právo, partner Advokátní kanceláře Havel a Partners
14:00Diskuze k tématu.
14:15Investiční výstavba a plánování v praxi obcí a měst
 Ing. Martin Vondráček, stavební inženýr s mnohaletou praxí a ředitel přední multi-disciplinární inženýrské společnosti
14:45Diskuze k tématu.

15:00

ZÁVĚREČNÉ SLOVO POŘADATELE A LOSOVÁNÍ O CENY PARTNERŮ SETKÁNÍ A SPOLEČNOSTI REGIONSERVIS
 UKONČENÍ SETKÁNÍ RAUTEM S GRILOVÁNÍM
 Po celý den podáváme účastníkům kvalitní občerstvení.

CENA: 1.250,- KČ NA OSOBU
PŘIHLÁSIT SE: KLIKNĚTE ZDE...

Upozornění: Registrace potvrzujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení, v případě že se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na tel.: 240 200 272, GSM: 724 931 593, e-mail: podatelna@regionservis.cz


INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY:
Jmenovitě uvedení řečníci nám již potvrdili svou osobní účast, v případě neodkladných pracovních povinností nebo nemoci, vždy posílají své zástupce. Po celý den budou k dispozici prezentace partnerů setkání, praktické příklady a ukázky produktů a služeb pro samosprávy. Regionservis si vyhrazuje právo na změnu pořadí přednášek, jména řečníků, úpravu nebo zrušení části programu (zcela v. K prezenci se, prosíme, dostavte včas, děkujeme. Bez řádné registrace předem Vám nemůžeme zaručit účast na akci, děkujeme za pochopení. Kapacita akce je omezena pro vyšší komfort účastníků. Úhradu registračního poplatku prosíme, provádějte předem převodem na náš účet. Platby na místě hotově z časových důvodů nepřijímáme. Podrobné smluvní podmínky jsou k dispozici na našich internetových stránkách. Na konci setkání losujeme o ceny, proto doporučujeme zůstat až do konce programu setkání.

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK PRO OBCE A MĚSTA JE 17. ZÁŘÍ 2019 (resp. do vyčerpání max. kapacity akce 200 míst školní uspořádání). Po termínu je možné se přihlásit pouze na základě telefonické domluvy.


Všechna práva vyhrazena © 2004 - 2011 Regionservis spol. s r.o.
® Název Regionservis a logo Regionservis jsou registrované ochranné známky.
Pro společnost Regionservis s.r.o. portál spravuje NerWare