Samosprávy, obce, města Podnikatelé a firmy

Kalendář akcí

Hledat obec

E-mailový zpravodaj

Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje a budete vždy jako první informováni o připravovaných novinkách.
Pro případ odhlášení klikněte zde.

Držitel certifikace ISO

Certifikát ISO

^

Ctíme

100 let Československé republiky

Pomáháme

Husův rodný dům

600 let Husovy oslavy 2015

ČMELÁČEK z.s.

11. červen 2020 - XV. SETKÁNÍ STAROSTŮ A MÍSTOSTAROSTŮ JIHOČESKÉHO KRAJE

DatumMístoVar. symbolPřihláška
11.06.2020 Hluboká nad Vltavou, Zámek Ohrada104 Přihláška na akci »

Pořádáno pod záštitou senátora a starosty města Hluboká nad Vltavou pana Ing. Tomáše Jirsy 

Místo konání: HLUBOKÁ NAD VLTAVOU, ZÁMEK OHRADA, ul. Ohrada 17, MAPA: ZDE STRÁNKY MÍSTA KONÁNÍ: ZDE
  Cílová skupina: starostka, starosta, místostarostka, místostarosta, radní.

 

Aktualní témata v programu setkání:

  • Aktuální dění v Jihočeském kraji, diskuze s radními (platí v případě, že přijmou naše pozvání),
  • dopady nouzového stavu na financování a systém sdílených daní,
  • dopady na hospodaření a investiční plánování (praktické rady a doporučení jak se dál zachovat), zkušenosti a srovnání s finanční krizí v roce 2009.
  • praktické rady a návody jako "nastartovat" místní ekonomiku, jakým způsobem efektivně spolupracovat s podnikateli atd.,
  • investiční výstavba obcí a měst v praxi.

Zaměření: 

  1. Dopady nouzového stavu na financování, hospodaření a investice obcí a měst,
  2. Diskuze s hejtmankou a radními Jihočeského kraje k aktuálním tématům.
  3. Vybrané aspekty zákonných povinností představitelů obcí a měst, např.:
  4. Péče řádného hospodáře, odpovědnost za způsobenou škodu, nakládání s obecním majetkem, neplatná smlouva, zveřejňování záměru, odchylka od cena obvyklé, právní jednání obcí navenek, povinnosti při uzavírání smluv, vybrané trestněprávní aspekty v rozhodovací činnosti, nediskriminační přístup při nakládání s obecním majetkem.
  5. Hospodaření a financování obcí a měst, aktuální vývoj, střednědobý výhled vývoje veřejných financí, informace cenné pro rozhodování starostů a místostarostů.
  6. Diskuze nad častými návrhy změn v "RUD".
  7. Investiční plánování a zdravé hospodaření obcí a měst v praxi, větší investice a praktický postup, jak rozhýbat investice obce, strategický a akční plán, finance obcí a jejich situace, trendy.

PREZENCE ÚČASTNÍKŮ OD 8:30 HODIN - PREZENCE PARTNERŮ OD 8:00 HODIN

ZAHÁJENÍ:
9:00Zahájení setkání, představení programu, poděkování čestným hostům a partnerům
9:05Úvodní slovo zástupce hostitelského města
 Ing. Tomáš Jirsa, senátor a starosta města Hluboká nad Vltavou
9:20Úvodní prezentace Generálního partnera krajského setkání k tématu stravování ve veřejných zařízeních
 zástupce společnosti Scolarest, specialista na školní stravování
DISKUZE S PANÍ HEJTMANKOU A RADNÍMI JIHOČESKÉHO KRAJE K AKTUÁLNÍMU DĚNÍ V KRAJI
9:30Úvodní slovo paní hejtmanky a diskuze k problematice zdravotní péče atp.
 pozvána byla paní hejtmanka (zatím nepotvrzena účast)
9:45Diskuze s paní hejtmankou.
10:00Diskuze s radním k problematice zemědělství (sucho), lesnictví (kůrovec), rybářství, myslivosti, dotacím atp.
 Pavel Hroch, náměstek hejtmanky Jihočeského kraje pro dotace, zemědělství, lesnictví, rybářství, myslivost, venkova atd.
10:20Krátké ústní prezentace hlavních partnerů krajských setkání.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
10:3030 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.
ZÁKONNÉ POVINNOSTI A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU ZPŮSOBENOU PŘEDSTAVITELI OBCE, PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE NA PODPORU OŽIVENÍ MÍSTNÍ EKONOMIKY A PODPORU V KRIZOVÉM STAVU, INVESTIČNÍ VÝSTAVBA, VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A SMLOUVY OBCÍ A MĚST V PRAXI
11:00Zákonné povinnosti představitelů obcí a měst při správě obecního majetku
 + Péče řádného hospodáře a odpovědnost občanskoprávní a trestněprávní
 + Příklady dobré praxe k nastartování místní ekonomiky, tzv. "Balíček podpůrných opatření v nouzovém stavu"
 JUDr. PhDr. Petr Kolář, Ph.D., právník, vysokoškolský pedagog a starosta města Veselí nad Moravou
11:45Diskuze k tématu.
12:00Investiční výstavba v praxi obcí a měst - důležité zásady při zadávání díla, výběrové řízení, smlouva, záruky, reklamace, dohled investora nad stavbou atd.
 Mgr. Petr Prášek, advokát, odborník na veřejné zakázky, smlouvu o dílo a řešení sporů investora se stavitelem
12:30Diskuze k tématu.
12:45Krátké ústní prezentace hlavních partnerů krajských setkání.
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ
13:0030 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů.
FINANCOVÁNÍ OBCÍ A MĚST V ROCE 2020 - DOPADY KRIZOVÉHO STAVU, AKTUÁLNÍ STŘEDNĚDOBÝ VÝHLED A BILANCE SDÍLENÝCH DANÍ, INVESTIČNÍ PLÁNOVÁNÍ OBCÍ A MĚST V PRAXI V REAKCI NA KRIZOVÝ STAV
13:30Dopady krize na hospodaření a financování obcí a měst - aktuální vývoj a výhled - přehled aktualit a změn ze světa veřejných financí
 + diskuze k střednědobému výhledu vývoje financování územních rozpočtů
 Ing. Miroslav Matej, Ph.D., ředitel odboru financování územních rozpočtů Ministerstva financí
14:00Investiční plánování v reakci na dopady krize, praktické rady a tipy, porovnání a zkušenosti s předchozími finančními krizemi
 Ing. Luděk Tesař, ekonom, odborník na veřejné rozpočty, hospodaření a financování územních samospráv
14:30diskuze k tématu financování a hospodaření obcí a měst, RUD apod.

 

ZÁVĚREČNÉ SLOVO POŘADATELE A LOSOVÁNÍ O HODNOTNÉ CENY PARTNERŮ SETKÁNÍ A SPOLEČNOSTI REGIONSERVIS
15:00RAUTOVÉ POHOŠTĚNÍ U PŘÍLEŽITOSTI OSLAV 15. KRAJSKÉHO SETKÁNÍ
 Po celý den podáváme účastníkům kvalitní a pestré občerstvení.

CENA: 1.250,- KČ NA OSOBU
PŘIHLÁSIT SE: KLIKNĚTE ZDE...

Upozornění: Registrace potvrzujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení, v případě že se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na tel.: 240 200 272, GSM: 724 931 593, e-mail: podatelna@regionservis.cz


INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY:
Jmenovitě uvedení řečníci nám již potvrdili svou osobní účast, v případě neodkladných pracovních povinností nebo nemoci, vždy posílají své zástupce. Po celý den budou k dispozici prezentace partnerů setkání, praktické příklady a ukázky produktů a služeb pro samosprávy. Regionservis si vyhrazuje právo na změnu pořadí přednášek, jména řečníků, úpravu nebo zrušení části programu (zcela v. K prezenci se, prosíme, dostavte včas, děkujeme. Bez řádné registrace předem Vám nemůžeme zaručit účast na akci, děkujeme za pochopení. Kapacita akce je omezena pro vyšší komfort účastníků. Úhradu registračního poplatku prosíme, provádějte předem převodem na náš účet. Platby na místě hotově z časových důvodů nepřijímáme. Podrobné smluvní podmínky jsou k dispozici na našich internetových stránkách. Na konci setkání losujeme o ceny, proto doporučujeme zůstat až do konce programu setkání.

PARKOVÁNÍ: Parkovat lze na parkovišti přímo u zámku.

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK PRO OBCE A MĚSTA JE 5. ČERVNA 2020 (resp. do vyčerpání max. kapacity akce 120 míst školní uspořádání). Po termínu je možné se přihlásit pouze na základě telefonické domluvy.


Všechna práva vyhrazena © 2004 - 2011 Regionservis spol. s r.o.
® Název Regionservis a logo Regionservis jsou registrované ochranné známky.
Pro společnost Regionservis s.r.o. portál spravuje NerWare